اینجا چراغی روشن است.
معتبر ترین مقالات حوزه طراحی و گرافیک
دانستن نحوه استفاده موثر از فونت ها می تواند یک کار دلهره آور باشد. جدا از قوانین بسیاری که طراحان گرافیک هنگام انتخاب فونت از آن پیروی می کنند، وظیفه جفت کردن فونت های شما با سایر فونت های مکمل نیز وجود دارد. بین انتخاب های مختلف فونت، وزن و اندازه، امکانات بی پایان است. […]
در این مقاله، 30 سوالی را که باید هنگام طراحی لوگو بپرسیم، بررسی خواهیم کرد. این سؤالات به شما کمک میکنند بفهمید که یک شرکت چه چیزی را هدف قرار میدهد و چه چیزی آن را در مقابل شما خاص میکند. زیرا یک لوگو فقط یک نماد جذاب، شعار هوشمندانه یا فونت زیبا نیست. […]
هنگامی که مخازن اکسیژن در آپولو 13 منفجر شد، خدمه، مهندسان و هماهنگ کنندگان ماموریت را با مشکلات زیادی مواجه کرد که باید در مدت زمان بسیار کوتاهی حل میشدند. با افزایش سریع کربن دی اکسید، سفر 96 ساعته به زمین برای اعضای خدمه به طور بالقوه کشنده بود. خدمه در راه بازگشت به زمین […]
هدف نهایی طراحی، انتقال ایده ها به صورت بصری به مخاطب است. مطمئناً، میتوانید متن از پیش نوشته شده ای را حذف کنید، سپس یک تصویر گرافیکی زیبا اضافه کنید و فکر کنید به نتیجه رسیده اید؛ اما در واقع وقتی میخواهید پیامتان قابل درک باشد، مهم است که مطمئن شوید پیامی هم سطح با […]
چه تصمیم گرفته باشید از یک شرکت استعفا داده و کسب و کار خود را شروع کنید یا در حال راه اندازی استارت آپی تحول برانگیز باشید، درک کردن تاثیر رنگ ها بر رفتار مصرف کننده به موفقیت برند شما کمک میکند.تحقیقات نشان میدهد بالای هشتاد و پنج درصد از مصرف کنندگان، هنگام انتخاب کردن […]
با وجود رنگهای بسیار زیاد و همچنین انتخاب های بسیار زیادی که در اختیار داریم، میتواینم به راحتی جوگیر و از خود بی خود شویم.، اما گاهی اوقات انتخابات دقیق آنهایی هستند که بیشترین تأثیر را دارند. اینجاست که رنگها و سایهها به کار میآیند. در این پست، روشهایی را که در آنها میتوان از […]