تبلیغ خلاقانه یک برنامه آشپزی تلویزیونی در مجله با یک شعار جذاب و پرمعنا:
شما همان چیزی هستید که میخورید!شما همان چیزی هستید که میخورید!
جایی که دست چربیهای پوست را گرفته درست همانجایی است که صفحه مجله موج برداشته و برجسته شده است. این تبلیغ یک نمونه کامل برای نشان دادن هماهنگی بین ایده، اجرا، تبلیغ و رسانهایست که تبلیغ در آن منتشر شده است!
هر تبلیغ با رسانهای که آن را منتشر میکند، باید در هماهنگی کامل باشد، به شکلی که بتواند از قابلیتهای آن رسانه (فرم، سازه، ویژگیها، اجزای تشکیلدهنده و …) در جهت انتقال سریعتر و عمیقتر پیام تبلیغ، استفاده کند. این همان کاری است که در این آگهی به زیبایی اتفاق افتاده و از برآمدگی صفحه مجله برای اشاره به چربیهای اضافه زیر پوست استفاده شده است.