کمپین تبلیغاتی روز جهانی زمین

در دورانی که مردم با گاری و کالسکه جابجا می‌شدند، در دو طرف سر اسبها چشم‌بندهایی بود که اجازه نمی‌داد اسب اطراف خود را ببیند، مبادا حواسش پرت شود. اسب فقط می‌توانست روبروی خود و مسیری که قرار است طی کند را ببیند.

از این موضوع به زیبایی در این کمپین استفاده شده و درهای خودرو و کامیون به همان شیوه در کنار چشم رانندگان قرار گرفته. این کمپین که مربوط به روز جهانی زمین است، در کانادا منتشر شده و نشاندهنده خودخواهی انسان معاصر است که هیچ چیز جز خودش برایش مهم نیست، انسان امروز فقط به راه و اهداف خودش توجه می‌کند و حواسش به آلودگی و مشکلات زیست محیطی که به وجود آورده، نیست. شعار این کمپین هم بسیار هوشمندانه انتخاب شده:
وقتی نمی‌توانی مشکل را ببینی، یعنی که خودت قسمتی از مشکل هستی!

فایل در حال دانلود است...
برای تداوم خدمات فریپیکر، از شما تقاضا داریم که ما را به دیگران معرفی کنید.