ایده که میبینید را آئودی منتشر کرده تا به مشتریانش بگوید هنگام رانندگی تکست ندهند. در آگهیها نوشته که فلانی گروه را ترک کرد. این پیام ما را به یاد فضای مجازی میاندازد. ما همچنین پدر، مادر، فرزند و همسری را میبینیم که غمگین و مضطرب هستند، یا منتظرند تا عزیزشان به خانه برگردد، اما او هرگز برنمیگردد چون نه تنها گروه را ترک کرده بلکه خانواده را نیز برای همیشه ترک کرده، دلیلش هم مشخص است؛ او در یک سانحه رانندگی مرده است!
این ایده متفاوت، مخاطب را به جای لحظه حادثه، به بعد از حادثه پرتاب میکند، جایی که مخاطب عزیزانش را میبیند که به خاطر مرگ او غمگین و افسردهاند. این کمپین با شیوهای موجز و تاثیرگذار به مخاطب نشان میدهد که بیاحتیاطی (و مرگش!) چه تاثیر ویرانکنندهای بر عزیزانش میگذارد!