تصویر بالا، تبلیغ یک بنیاد طرفدار حقوق کودکان در استرالیاست که در سال 2009 اکران شده و تبلیغ پایین نمونه ایرانی آن است.
بارها در این کانال صحبت کرده ایم که در تبلیغات جزییات مهم هستند چون جزییاتند که در کنار هم، کلیت یک تبلیغ را می سازند و آن را جذاب و قابل توجه جلوه می دهند و کمک می کنند که پیام تبلیغ کامل و رسا منتقل شود. اگر به جزییات دقت نکنیم گذشته از اینکه یک ویژوآل آزاردهنده و نازیبا را در مقابل چشم مخاطبین به نمایش می گذاریم، زبان تبلیغ را به زبانی گنگ و نامفهوم تبدیل خواهیم کرد!
به لی اوت، قطع، ترکیب بندی، و ریزه کاریهایی مثل شلوار و لباس و استایل کودک، در این دو کار دقت کنید!