برندهای خودروساز بیامو و آئودی، نبرد جالبی روی بیلبوردهای تبلیغاتی خیابانی در تونس آغاز کردهاند. این نوع از رقابت میان برندهای آلمانی، سابقهای طولانی دارد.
بیش از ۱۰ سال پیش بود که نبرد بیلبوردهای تبلیغاتی بین بیامو و آئودی شکل گرفت. حالا به نظر میرسد که تیمهای تبلیغاتی این دو برند مشهور آلمانی، قسمت جدیدی از این نبرد سریالی را تدارک دیدهاند.
دقیقاً در نزدیکی نمایندگی رسمی محصولات گروه خودروسازی فولکس واگن در یکی از شهرهای تونس که خودروهای برندهای مختلفی مانند اشکودا، پورشه، سئات، فولکس واگن و آئودی را عرضه میکند، تیم تبلیغاتی بیامو یک بیلبورد بزرگ با نوشتهی «هیچوقت برای تغییر دیر نیست» نصب کرده است. این بیلبورد معنیدار توسط نمایندگی رسمی محصولات بیامو و مینی در تونس سفارش داده شده است.
اما این اقدام تیم تبلیغاتی بیامو بهسرعت توسط آئودی پاسخ داده شد. در فاصلهی کمی از این بیلبورد، تابلوی تبلیغاتی بزرگ آئودی با تیتر
LOOOOL
(ترکیب خلاقانهی نشان آئودی با اصطلاح عامیانه لوووول به معنای به معنای خنده زیاد)
با نوشتهی زیر همراه
شده است:
برندی را که پیروز است، تغییر نمیدهیم