کمپین تبلیغاتی گرافیک روزنامه سیاه و سفید

در فرایند دیزاین با استفاده از ترفندهای مختلف، اهمیت و ارزش بصری یک عنصر در صفحه افزایش می‌یابد، مثلا می‌توان آن را در نقاط طلایی کادر قرار داد، یا اندازه آن را بزرگتر کرد، یا با اختصاص دادن یک رنگ یا بافت متفاوت آن را از بقیه عناصر متمایز کرد. در این صفحه‌آرایی که مربوط به یک روزنامۀ ترک است، گلوله با تاثیری که بر عناصر دیگر، یعنی ستون‌های متن روزنامه گذاشته، خود را متمایز و شاخص کرده است!

البته اگر دقت کنید دلایل دیگری هم برای این تمایز پیدا می‌کنید؛ روزنامه سیاه و سفید و گلوله رنگی است، همچنین مسیر نگاه کودک هم به گلوله ختم می‌شود و …
کاری که ما داریم با این اثر گرافیکی می‌کنیم، نامش «مطالعه تصویر» است. حالا که خانه‌نشین شده‌اید، از این توفیق اجباری استفاده کنید و آثار شاخص گرافیک را به همین شیوه مطاله کنید.

فایل در حال دانلود است...
برای تداوم خدمات فریپیکر، از شما تقاضا داریم که ما را به دیگران معرفی کنید.