طبیعت، در طبیعت (سرشت) ماست!
فرم «جلو پنجرۀ» «Jeep» یکی از متمایزترین نمادها در صنعت خودرو است که بلافاصله توسط رانندگان ماجراجو از سراسر جهان شناخته میشود. این نماد از دو دایره و هفت خط (OIIIIIIIO) تشکیل شده و برند جیپ بارها از این نماد در کمپینهایش استفاده کرده و همچنان این فرم را با ایدههای جدید بازآفرینی میکند. نمونههایی از آن را میتوانید در اینجا و اینجا ببینید.
کمپین پیشرو توسط آژانس «Publicis Groupe Middle East» در امارات اجرا شده با شعار «Nature is in our nature». در این کمپین «جلوپنجره» جیپ، بسیار ساده و مینیمال بازسازی شده و اشکال و فضاهای منفی و مثبت به شکل عناصر طبیعی درآمدهاند؛ خطوط به درخت، دایرهها به ماه و طاقها به کوههای یخ تبدیل شدهاند، تا دوباره جیپ با همین فرمهای ساده داستانسرایی کند و نشان دهد که ارتباط با طبیعت در ذات این برند خودرو است. نماد «جلو پنجره» جیپ راهی برای روایت داستان از اقلیمهای گوناگونی است که خودروی جیپ امکان رفتن، کاووش و ماجراجویی در آن را برای عاشقان طبیعت هموار کرده است.