کمپین تبلیغاتی ایده یابی

بیشتر مواقع راه‌حل در خود محصولی که می‌خواهیم درباره‌اش پوستر یا تبلیغ بسازیم، نهفته است؛ در شکل ظاهری‌، در ویژگیهای فیزیکی و در تمام آنچه با حواس پنچ‌گانه‌مان دریافت می‌کنیم.

این دو تبلیغ ضدسیگار را با دقت ببینید، اگر چه ساده‌اند اما بسیار پرمفهوم‌ند. مغزی که به چنین ایده‌های پرمغزی می‌رسد از پیچیدگی‌های بسیاری عبور کرده، چنین ایده‌هایی اگرچه ساده‌اند اما آسان و در دسترس نیستند، فرایندی که به چنین خروجی‌ای می‌رسد را باید در کلاسهای ایده‌یابی آموزش داد.

فایل در حال دانلود است...
برای تداوم خدمات فریپیکر، از شما تقاضا داریم که ما را به دیگران معرفی کنید.