زن انسانی آزاد و توانمنداست.
برند شراب Budweiser در دهه ۵۰ و ۶۰ میلادی آگهیهای بسیاری منتشر کرد که طبق نگاه مرسوم آن زمان، زن را جنس دوم نشان میداد، موجود ناقصی که همیشه در حال خدمت کردن به مرد خود است و هویت و جایگاه مستقلی ندارد.
برند شراب Budweiser در سال ۲۰۱۹، یکی از بهترین کمپینهای خود را به مناسبت روز جهانی زن منتشر کرد. این برند که در پی جبران گذشتۀ غیرقابل دفاع خود بود، تعدادی از آگهیهای قدیمیاش، که همان نگاه کلیشهای را به زن داشت، با همان تکنیک و گرافیک اما با پیامی جدید، بازآفرینی کرد و در نشریات معتبری چون نیویورک تایمز و شیکاگو تریبون به چاپ رساند. در این آگهیها، زن انسانی آزاد و توانمند نشان داده شد که از سایه مردان خارج شده و زندگی مستقل خود را دنبال میکند.