جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

فریپیکر ، مرجع دانلود رایگان فایلهای گرافیکی برای همه

اسلاید قبلی
اسلاید بعدی
  1. خانه
  2. »
  3. کمپین
  4. »
  5. آگهی تبلیغاتی خلاقانه هنرمند بریتانیایی

آگهی تبلیغاتی خلاقانه هنرمند بریتانیایی

هنرمند بریتانیایی «Justin Bateman» از سنگریزه‌های رنگارنگ برای بازسازی شاهکارهایی مانند «مونالیزا» و «دختری با گوشواره مروارید» به عنوان نوعی «Land Art» استفاده می‌کند.

همه این تابلوها در ساحل دریا و رودخانه ساخته می‌شوند و برای مدت زمان کوتاهی زنده می‌مانند. برای این هنرمند، فرآیند خلاقانۀ چینش سنگریزه‌ها رضایت‌بخش‌تر از ایجاد یک اثر دائمی است. «Justin Bateman» پس از صرف چندین ساعت برای خلق هر اثر هنری، آن را به محیطی که در آن ساخته شده واگذار کرده و آینده محتوم آن را می‌پذیرد.

برای ساخت هر اثر موزاییک، «Justin Bateman» از رنگین‌کمانی از سنگ‌های بزرگ و کوچک استفاده می‌کند، همانطور که او آنها را بر اساس «رنگ» و «اندازه» با وسواس مرتب می‌کند، جلوه‌هایی شبیه به تابلوی نقاشی ایجاد می‌شود. هر فیگور در نور و سایه مدل‌سازی می‌شود تا از دور به‌طور قابل‌توجهی به تصویری که بر اساس آن ساخته شده، نزدیک باشد. برخی مواقع او حتی پس‌زمینه و قاب اثر هنری را هم با دقت اجرا می‌کند به طوری که از فاصله دور به نظر می‌رسد که آن تابلو در ساحل رها شده، شاید هم دریا آن را به ساحل آورده است!

امتیاز ما :

/5

تعداد بازدید : بار

تمام تلاشمان را کرده ایم تا قدم کوچکی برای جامعه طراحان و گرافیستان عزیزمان برداریم. با حمایت های خود در این مسیر سخت همراهمان باشید.

خبرنامه Freepiker
با عضویت در خبرنامه هفتگی فریپیکر ٬ از پربازدیدترین فایل های گرافیکی هفته پیش و آخرین اخبار حوزه هنر مطلع شده و خاص ترین تصاویر هفته گذشته را به انتخاب سردبیر های فریپیکر دانلود کنید.

این صفحه را برای دوستات بفرست

فایل در حال دانلود است...
برای تداوم خدمات فریپیکر، از شما تقاضا داریم که ما را به دیگران معرفی کنید.