جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

فریپیکر ، مرجع دانلود رایگان فایلهای گرافیکی برای همه

اسلاید قبلی
اسلاید بعدی
  1. خانه
  2. »
  3. کمپین
  4. »
  5. ایده تبلیغاتی توهین‌هایی کلامی

ایده تبلیغاتی توهین‌هایی کلامی

کشتن نرم و آرام!

این تبلیغ با کمپین ریپلی شده، موضوع مشترکی دارد و همان ایده را درباره «توهین‌هایی کلامی» پیش برده است. این تبلیغ که در شهر دوبلین اجرا شده، قصد داشته آگاهی مردم را نسبت به ماهیت آزار کلامی در روابط اجتماعی بالا ببرد و بر قدرت کلمات مخرب تاکید کند، در این تصویر سخنان تحقیر‌آمیز، مثل یک گلولۀ واقعی به صورت زن شلیک شده است.

مطلب زیر هم که نتیجه جدیدترین تحقیقات درباره تاثیر کلمات است در اینستاگرام دکتر امانی منتشر شده و تکمیل‌کننده این پست است:
در یکی از جدیدترین پژوهش‌ها که هفته پیش در ژورنال معتبر «Frontiers in Communication» چاپ شده، گروهی از پژوهشگران در اینباره تحقیق کردن که چرا شنیدن توهین اینقدر دردناکه!؟ تا حدی که بعضی‌ها برای تلافی توهین، حاضرن هرکاری بکنن و حتی به خاطرش قتل اتفاق میوفته. نتیجه تصویربرداری‌ها نشون می‌داد؛ «توهین کردن» همان مناطقی از مغز و همان احساساتی رو برانگیخته می‌کنه که «سیلی خوردن» اون حس و حال رو به وجود میاره، اما نکته ظریف ماجرا اینجاست که توهین با ثبت شدن در حافظه بلندمدت، موجب تداوم شدت درد می‌شود.

امتیاز ما :

/5

تعداد بازدید : بار

تمام تلاشمان را کرده ایم تا قدم کوچکی برای جامعه طراحان و گرافیستان عزیزمان برداریم. با حمایت های خود در این مسیر سخت همراهمان باشید.

خبرنامه Freepiker
با عضویت در خبرنامه هفتگی فریپیکر ٬ از پربازدیدترین فایل های گرافیکی هفته پیش و آخرین اخبار حوزه هنر مطلع شده و خاص ترین تصاویر هفته گذشته را به انتخاب سردبیر های فریپیکر دانلود کنید.

این صفحه را برای دوستات بفرست

فایل در حال دانلود است...
برای تداوم خدمات فریپیکر، از شما تقاضا داریم که ما را به دیگران معرفی کنید.