خودروی جیپ با استفاده از فرم آشنای جلو پنجرهاش، سه اقلیم متفاوت بیابانی، کوهستانی و جنگلی را به نمایش گذاشته و قدرت این خودرو را برای سفر و ماجراجویی در اقلیمهای صعبالعبور یادآوری کرده است.
جلو پنجرۀ جیپ در تبلیغات این خودرو تبدیل به یک نشان بصری مهم، و قسمتی از هویت بصری آن شده و جیپ بارها از آن برای تبلیغات خود استفاده کرده است. یک مورد آن همزمان با همهگیری بیماری کرونا منتشر شد و مردم را تشویق کرد در خانه بمانند

فایل در حال دانلود است...
برای تداوم خدمات فریپیکر، از شما تقاضا داریم که ما را به دیگران معرفی کنید.