بعضی وقتها آگهیها ایدههای غیر معمولی دارند، و ویژگی یا مزیت محصول را با روایتی دور از ذهن، به نمایش میگذارند. این ایدهها ما را به چیزی خارج از متن ارجاع میدهند و باید کمی فکر کنیم تا متوجه ماجرا بشویم. این داستانپردازیها اگر چه ممکن است جذاب و سرگرم کننده باشند، اما باید دقیق و با در نظر گرفتن همه جوانب انجام شود، وگرنه حواس مخاطب را پرت میکند و آگهی از هدف اصلی اش که تبلیغ یک محصول است، دور می شود. هرگز نباید فراموش کرد که وظیفه اصلی تبلیغ سرگرم کردن مخاطب نیست!
فایل در حال دانلود است...
برای تداوم خدمات فریپیکر، از شما تقاضا داریم که ما را به دیگران معرفی کنید.