بعضی وقتها آگهیها ایدههای غیر معمولی دارند، و ویژگی یا مزیت محصول را با روایتی دور از ذهن، به نمایش میگذارند. این ایدهها ما را به چیزی خارج از متن ارجاع میدهند و باید کمی فکر کنیم تا متوجه ماجرا بشویم. این داستانپردازیها اگر چه ممکن است جذاب و سرگرم کننده باشند، اما باید دقیق و با در نظر گرفتن همه جوانب انجام شود، وگرنه حواس مخاطب را پرت میکند و آگهی از هدف اصلی اش که تبلیغ یک محصول است، دور می شود. هرگز نباید فراموش کرد که وظیفه اصلی تبلیغ سرگرم کردن مخاطب نیست!
![](https://freepiker.ir/wp-content/uploads/2022/08/download-loading.gif)
فایل در حال دانلود است...
برای تداوم خدمات فریپیکر، از شما تقاضا داریم که ما را به دیگران معرفی کنید.