جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

فریپیکر ، مرجع دانلود رایگان فایلهای گرافیکی برای همه

اسلاید قبلی
اسلاید بعدی
  1. خانه
  2. »
  3. کمپین
  4. »
  5. ایده تبلیغاتی فروشگاه کلاه در آلمان

ایده تبلیغاتی فروشگاه کلاه در آلمان

این تبلیغِ هوشمندانه تفاوت هیتلر و چاپلین را فقط در یک کلاه خلاصه کرده و از این طریق، جایگاه یک کلاه را به چیزی فراتر از کلاه ارتقا داده است، یعنی کلاه می‌تواند تفاوت عظیمی در حد تفاوت بین چاپلین و هیتلر ایجاد کند!
دقت کنید که این مفهوم عمیق، با یک آگهی ساده و‌ خلوت خلق شده است.

لوک سولیوان در کتاب «تبلیغات خلاق» می‌گوید:
یک آگهیِ ساده موثرتر است، چرا که در مقابل خواننده (بیننده)، عناصر کمتری برای شناسایی قرار دارد. خواننده در رویارویی با یک آگهی ساده، شانس کمتری برای فرار دارد. این در واقع مانند شعبده بازی است که بدون استفاده از هیچ پرده یا دیواری در یک صحنه خالی و ساده، در مقابل چشم تماشاگران، به حرکات شگفت‌انگیزی دست میزند. در دنیای امروز که حجم وسیعی از تولید رسانه‌های گروهی، به آگهی‌های تبلیغاتی اختصاص داده شده، تنها به واسطه سادگی می‌توان از این سد گذشت و در ذهن مشتری جای گرفت. تونی کاکس، نویسنده چیره دست آگهی‌های تبلیغاتی می‌گوید:
در درون هر آگهی چاق، آگهی لاغری وجود دارد که سعی دارد از دل آن بیرون بیاید.

امتیاز ما :

/5

تعداد بازدید : بار

تمام تلاشمان را کرده ایم تا قدم کوچکی برای جامعه طراحان و گرافیستان عزیزمان برداریم. با حمایت های خود در این مسیر سخت همراهمان باشید.

خبرنامه Freepiker
با عضویت در خبرنامه هفتگی فریپیکر ٬ از پربازدیدترین فایل های گرافیکی هفته پیش و آخرین اخبار حوزه هنر مطلع شده و خاص ترین تصاویر هفته گذشته را به انتخاب سردبیر های فریپیکر دانلود کنید.

این صفحه را برای دوستات بفرست

فایل در حال دانلود است...
برای تداوم خدمات فریپیکر، از شما تقاضا داریم که ما را به دیگران معرفی کنید.