بسته بندی خلاقانه ساعت‌ غواصی

ساعت «Festina» ادعا دارد که ضدآب است و ضدآب هم می‌ماند. به نظر شما چگونه می‌توان چنین ادعایی را در یک بسته‌بندی به تصویر کشید تا به گروه هدف، مزیت محصول را به طور قانع‌کننده‌ای نشان دهد؟ با توجه به این اصل پذیرفته شده که «چشم‌هایم به من دروغ نمی‌گویند» راه‌حل این مساله به راحتی در دسترس است، و دقیقا به همین دلیل متوجه‌اش نمی‌شویم.

ساعت‌های «Festina» در بسته‌های شفاف پر از آب مقطر عرضه می‌شود، یک راه‌حل بسته‌بندی قابل‌توجه و قانع‌کننده که مزیت ساعت را بدون نیاز به کلمات نشان می‌دهد. این بسته‌بندی که تنها دارای آرم و شعار شرکت است، محصول را انگار در محل فروش و در پیش چشم مصرف‌کننده، تحت آزمون کنترل کیفیت قرار می‌دهد و می‌تواند بلافاصله مشتریان را از کیفیت بسیار بالای آن مطمئن سازد.

فایل در حال دانلود است...
برای تداوم خدمات فریپیکر، از شما تقاضا داریم که ما را به دیگران معرفی کنید.