جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

فریپیکر ، مرجع دانلود رایگان فایلهای گرافیکی برای همه

اسلاید قبلی
اسلاید بعدی
  1. خانه
  2. »
  3. کمپین
  4. »
  5. بسته بندی خلاقانه مواد غذایی

بسته بندی خلاقانه مواد غذایی

بسته‌بندی خلاقانه مواد غذایی که توسط آژانس Backbone Branding در ارمنستان طراحی شده است.

این روزها داشتن یک رژیم غذایی سالم یک ضرورت است و مصرف مواد غذایی به مقدار کم در طول روز توصیه می‌شود. تماشای روشی که پرندگان در طی روز، غذا و انرژی مورد نیاز خود را از میوه‌ها دریافت می‌کنند، می‌توانند الگوی مناسبی باشد تا ما عادات و سبک غذایی خود را تغییر دهیم.

ایدۀ اصلی این طراحی از نوک زدن پرندگان به میوه‌ها گرفته شده، پرندگان فقط به اندازه مورد نیاز خود از میوه‌ها تغذیه می‌کنند، در واقع مفهوم پشت این طراحی و اسم «Beak Pick» این است که باید مربا، مواد‌غذایی و کمپوت‌ها را به عنوان غذاهای خوشمزۀ پرکالری، در مقادیر کم مصرف کنیم. در این بسته‌بندی تصاویر میوه‌ها و پرندگان به شکل خلاقانه‌ای با هم ترکیب شده‌اند تا مفهوم مورد نظر به زیبایی به مخاطب منتقل شود، گذشته از اینکه گرافیک کار هم بسیار جذاب و چشم‌نواز است.

امتیاز ما :

/5

تعداد بازدید : بار

تمام تلاشمان را کرده ایم تا قدم کوچکی برای جامعه طراحان و گرافیستان عزیزمان برداریم. با حمایت های خود در این مسیر سخت همراهمان باشید.

خبرنامه Freepiker
با عضویت در خبرنامه هفتگی فریپیکر ٬ از پربازدیدترین فایل های گرافیکی هفته پیش و آخرین اخبار حوزه هنر مطلع شده و خاص ترین تصاویر هفته گذشته را به انتخاب سردبیر های فریپیکر دانلود کنید.

این صفحه را برای دوستات بفرست

فایل در حال دانلود است...
برای تداوم خدمات فریپیکر، از شما تقاضا داریم که ما را به دیگران معرفی کنید.