این بیلبورد سال ۱۹۹۱ توسط یک گروه دوستدار محیطزیست در لندن اکران شد و بسیار مورد توجه قرار گرفت و جوایز معتبری در حوزه تبلیغات کسب کرد. شاید این ایده اکنون تکراری به نظر برسد، اما ۳۰ سال پیش یک تبلیغ پیشرو و مدرن محسوب میشد.
این تبلیغ بر روی کاغذ آغشته به مادۀ حساس چاپ شده برای همین هنگامی که هوا آلوده است و باران اسیدی میبارد، رنگ بیلبورد تغییر میکند. این یک هشدار تاثیرگذار و قابلتوجه برای مردمی است که هر روز در هوای آلوده از مقابل این بیلبورد گذر میکنند.