در سال ۲۰۱۵ آیفون، ۱۶۲ عکس از سراسر جهان که با گوشی آیفون ۶ گرفته شده بود را انتخاب و در ۲۵ کشور جهان به عنوان بیلبورد و بنر منتشر کرد. این تابلوهای تبلیغاتی، طراحی پیچیدهای نداشتند و در آنها متن و شعاری دیده نمیشد، فقط نام کسی که عکس را گرفته، در کنار جملۀ “Shot on iPhone 6” درج شده بود.
آیفون در این پروژه، از مزیتهای خود به عنوان یک گوشی تلفن همراه سخن نگفته. به نظرم قصدش به رخ کشیدن قدرت دوربین گوشیاش هم نبوده، دوربین این گوشی فقط ۸ مگا پیکسل است.
آیفون طی این پروژه، احساسات، خاطرات و تجربیات مشتریانش را که با این گوشی ثبت شده بود، به اشتراک گذاشت. مشتریانی که از نقاط مختلف جهان بودند، مردمانی با زبانها و فرهنگهای متفاوت که گوشی آیفون نقطه اشتراکشان بوده است!