۸۰ درصد زبالههایی که در زمین دفن و یا به اقیانوس سرازیر میشوند، اگر توسط یکی سیستم هدفمند، تفکیک میشدند، میتوانستند بازیافت شده و دوباره به چرخه مصرف بازگردند.
کوکوکولا تعهد داده که تا سال ۲۰۲۵ بستهبندی محصولاتش را با موادی انجام دهد که ۱۰۰ درصد قابل بازیافت باشند. این برند معتبر اکنون در حال سرمایهگذاری برای ایجاد زیرساختهای این پروژه عظیم است. کمپین پیش رو برای الهام بخشی و جلب همیاری مشتریان این برند برای پیوستن به این جنبش است. به گفته کوکاکولا بیشتر مردم علاقمند به بازیافت زبالهها هستند و فقط به یک تلنگر نیاز دارند، این کمپین چنین کاری میکند.