این بیلبوردهای خلاقانه و جذاب توسط چند دانشجوی مدرسه School of Visual Arts طراحی شده و در رقابت موسسه گرافیس آمریکا در سال 2014 نشان طلا کسب کرده است.
به دو دلیل این کانسپت را دوست دارم؛ اول اینکه اجرای متفاوتی دارد و با ساختارشکنی در فیزیک و ظاهر بیلبورد، باعث جلب توجه میشود. دلیل دوم این است که طراحان این بیلبوردها نگاه متفاوتی به تبلیغات داشتند و از نام چند برند معروف، برای تایید و تبلیغ برند مورد نظرشان یعنی شرکت پست فدکس استفاده کردند. البته شعارش هم در راستای همین ایده است:
برندی که بیشتر برندها به آن اعتماد دارند!