در سال ۲۰۱۸ مکدونالد کمپینی را درکانادا اجرا کرد که نشان از اعتماد به نفس این برند، و جایگاه تثبیت شده و قدرتمندش در قلب و ذهن مخاطبانش دارد. مکدونالد لوگویش را تکهتکه کرد و به شکل علایم ترافیکی درآورد تا مشتریانش را به نزدیکترین شعبهاش راهنمایی کند!
در ۱۹۱۶ کوکاکولا از شرکت روت گلاس خواست یک بطری طراحی کند که قطعاتش حتی بعد از شکستن همچنان قابل شناسایی باشد. بطریِ شیشهای که این شرکت طراحی کرد، بعدها به محبوبترین بطری دنیا و قسمت مهمی از هویت برند کوکاکولا تبدیل شد.