این آگهی هم با رسانه اش هماهنگی کاملی دارد و از «ورق زدن» که ویژگی خاص مجله است، به شکل هوشمندانهای در این تبلیغ استفاده شده و آنرا قسمتی از تبلیغ کرده است به شکلی که وقتی مجله را ورق میزنیم انگار درِ کمد IKEA را باز میکنیم!
این آگهی هم با رسانه اش هماهنگی کاملی دارد و از «ورق زدن» که ویژگی خاص مجله است، به شکل هوشمندانهای در این تبلیغ استفاده شده و آنرا قسمتی از تبلیغ کرده است به شکلی که وقتی مجله را ورق میزنیم انگار درِ کمد IKEA را باز میکنیم!
طراحی شده با در نردبان زرد