کمپین تبلیغاتی داستان‌پردازی

روقتی قرار است یک کمپین تبلیغاتی موثر خلق کنیم، ابتدا باید یک داستان (ایده) خوب داشته باشیم و در مرحله دوم باید بتوانیم داستانمان را خوب روایت کنیم. باید بلد باشیم که داستانمان را شاخ و برگ دهیم و مخاطب را درگیر کنیم، اجازه دهیم مخاطب وارد داستانمان شود و از فکر کردن و کشف کردن لذت ببرد، آنوقت در جریان این کشف کردن و لذت بردن، پیام آگهی به راحتی به مخاطب منتقل می شود، بدون آنکه با شعاردادنهای کلیشه‌ای مخاطب را فراری دهیم.

این کمپین با قصه‌ای جذاب و سرگرم‌کننده نشان می‌دهد که اگر به سگتان غذای خوبی ندهید، تبدیل به یک سگ بد می‌شود و به شما پشت می‌کند. یعنی همان سگی که روزی بهترین دوست شما بود، می‌شود بزرگترین دشمن‌تان و دردسرهای خطرناکی برایتان ایجاد می‌کند!

فایل در حال دانلود است...
برای تداوم خدمات فریپیکر، از شما تقاضا داریم که ما را به دیگران معرفی کنید.