باز تبلیغ هوشمندانه مکدونالد:در منزلی و گرسنهای؟!
همهگیری کرونا مکدونالدز را مجبور کرد تمام رستورانهای خود را در آلمان تعطیل کند. این برند مشهور میخواست نشان دهد که همیشه و حتی در چنین شرایطی در کنار مشتریانش است، بنابراین تمرکز را از «ارتباطات» به خدمات «تحویل در منزل» تغییر داد. در کمپینی که پیش روی شماست مکدونالدز با نمای خانههایی که شبیه چهرههای گرسنه به نظر میرسند، به مشتریانش یادآوری میکند که در روزهای قرنطینه خانگی چقدر راحت میتوانند در منزل از همبرگرها و سیبزمینیهای سرخ کرده لذت ببرند.