جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

فریپیکر ، مرجع دانلود رایگان فایلهای گرافیکی برای همه

اسلاید قبلی
اسلاید بعدی
  1. خانه
  2. »
  3. کمپین
  4. »
  5. کمپین تبلیغاتی ساعت زمین

کمپین تبلیغاتی ساعت زمین

این تبلیغ که در گرجستان منتشر شده، می‌گوید یک ساعت خاموشی برای حل کردن مشکلات محیط زیست کافی نیست، همانطور که یک چسب‌زخم ناچیز بر یک شکاف عمیق بی‌تاثیر است، پس باید همه ساعت‌ها و روزها و هفته‌ها را به زمین اختصاص دهیم، زیرا ما فقط تا سال ۲۰۳۰ برای برطرف کردن مشکل گرمایش جهانی و بازگرداندن شرایط زمین به حالت طبیعی فرصت داریم.

«ساعت زمین» جنبشی سراسری در جهان است که توسط «WWF» سازمان یافته. این رویدادِ سالانه با همکاری افراد، سازمان‌ها و اصناف مختلف، و با خاموش کردن چراغ‌های غیرضروری، از ساعت ۸:۳۰ تا ۲۱:۳۰ در یکی از روزهای پایانی ماه «مارس» برگزار می‌شود.

«ساعت زمین» اولین بار در سال ۲۰۰۷ از سیدنی در استرالیا آغاز شد، اما اکنون این رویداد در بیش از ۷۰۰۰ شهر در ۱۸۷ کشور جهان، به فرصتی برای افزایش آگاهی دربارۀ مصرف انرژی و اثرات آن بر محیط زیست تبدیل شده است.

امتیاز ما :

/5

تعداد بازدید : بار

تمام تلاشمان را کرده ایم تا قدم کوچکی برای جامعه طراحان و گرافیستان عزیزمان برداریم. با حمایت های خود در این مسیر سخت همراهمان باشید.

خبرنامه Freepiker
با عضویت در خبرنامه هفتگی فریپیکر ٬ از پربازدیدترین فایل های گرافیکی هفته پیش و آخرین اخبار حوزه هنر مطلع شده و خاص ترین تصاویر هفته گذشته را به انتخاب سردبیر های فریپیکر دانلود کنید.

این صفحه را برای دوستات بفرست

فایل در حال دانلود است...
برای تداوم خدمات فریپیکر، از شما تقاضا داریم که ما را به دیگران معرفی کنید.