اگر امروز تماشاگر بازی ویتنام و ژاپن بودید، متوجه شدید که کمک داور ویدیویی یا همان سیستم وی اِی آر، اهمیت بسیاری در داوری دارد و بعضی مواقع می تواند نتیجه یک تورنمنت بین المللی را کاملا تغییر دهد.
این آگهی قهوه دانکین دونات که مربوط به سال 2017 است از همین نکته استفاده کرده است. اگرچه قهوه هیچ وقت یک نوشیدنی ورزشی نبوده، اما برند قهوه دانکین دونات، سعی کرده با استفاده از تصویری که داور فوتبال یک صحنه مشکوک را بازبینی می کند، خود را به تماشاچیان فوتبال معرفی کند.
صحنه های مشکوک، سیستم وی ای آر و تصمیم نهایی داور درباره این صحنه ها، یکی از جذابیتهای جدید فوتبال است که تماشاگران را به هیجان می آورد، و قهوه دانکین توانسته از این موقعیت به خوبی استفاده کند:
زمانی که داور، برای تصمیم نهایی، نیاز به دقت و تمرکز بسیار بالا دارد، قهوه دانکین می نوشد!