برندهای عینک طبی برای تبلیغ محصولاتشان، بیشتر بر روی وضوح و زیبایی عینکهایشان تاکید می کنند. در این کمپین که مربوط به یک وبسایت فروش عینک است، برای نشان دادن کیفیت بالای عینکهایشان، از تابلوهای نقاشان امپرسیونیسم و پوینتیلیسم استفاده شده است.
نقاشان سبک Pointillisme از نقطهگذاری، و نقاشان سبک Impressionnisme از ضربات تند و درشت قلم مو برای نقاشی استفاده میکردند، به همین دلیل در نقاشیهای این دو سبک، خطوط و سطوح و جزییات چندان واضح دیده نمیشوند.در این کمپین، عینکها در مقابل تابلوها قرار گرفته و نقاشیها را واضح و شفاف نشان میدهند. در واقع با این عینکها، سبک نقاشیها تبدیل به هایپررئالیسم شده و به حد نهایی واقعگرایی رسیده است.