کمپین تبلیغاتی پودر لباسشویی آریل

نگران اتفاقهایی که برای لباس شما می‌افتد، نباشید.

آریل در هندوستان کمپین قابل‌توجه‌ای اکران کرد. همان طور که می‌بینید این کمپین در سر نبش پیاده‌روها اجرا شده. این تبلیغ متن و توضیح خاصی ندارد و مخاطب فقط با دیدن تصویر، متوجه ماجرا می‌شود. اما برای فهمیدن ماجرا باید هر دوسوی تبلیغ را ببیند. همان چندثانیه‌ای که طول می‌کشد تا مخاطب به ایدۀ اثر پی ببرد، برای درگیر کردن مخاطب و تاثیرگذاشتن بر او کافی است.

رهگذران از آنچه در سوی دیگر اتفاق می‌افتد، بی‌خبرند. این بی‌خبری باعث می شود که مخاطب غافلگیر شود.

فایل در حال دانلود است...
برای تداوم خدمات فریپیکر، از شما تقاضا داریم که ما را به دیگران معرفی کنید.