جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

فریپیکر ، مرجع دانلود رایگان فایلهای گرافیکی برای همه

اسلاید قبلی
اسلاید بعدی
  1. خانه
  2. »
  3. کمپین
  4. »
  5. کمپین تبلیغاتی کلینیک پزشکی در اکوادور

کمپین تبلیغاتی کلینیک پزشکی در اکوادور

آگهی خلاقانه یک کلینیک پزشکی در اکوادور که به شکل تخصصی، به بیماران مبتلا به همورویید (بواسیر) خدمات درمانی ارایه می دهد!

به شکل معمول، طراحی کمپین تبلیغاتی برای دارو کمی مشکل است، چون با کلمات و اصطلاحات تخصصی پزشکی سر و کار داریم. از طرف دیگر صحبت کردن شفاف و مستقیم درباره بیماری و عوارض آن، و نمایش زخمها و آسیبها، مخاطب را پس می زند و به آنانی که آگهی را می بینند احساس ناخوشایندی می دهد. از این گذشته، حرف زدن درباره بعضی بیماریها مثل بواسیر و بیماری های مشابه، در بیشتر فرهنگها چندان خوشایند نیست. بنابراین در این مواقع استفاده خلاقانه از چاشنی طنز می تواند تا حدودی راهگشا باشد. اتفاقی که در این کمپین تبلیغاتی افتاده است.

این کمپین برای نمایش حسِ درد و انتقال رنج این بیماری به مخاطب، راه هوشمندانه ای پیدا کرده و با استفاده درست از زبان طنز، ماجرا را کمی تلطیف کرده است.

امتیاز ما :

/5

تعداد بازدید : بار

تمام تلاشمان را کرده ایم تا قدم کوچکی برای جامعه طراحان و گرافیستان عزیزمان برداریم. با حمایت های خود در این مسیر سخت همراهمان باشید.

خبرنامه Freepiker
با عضویت در خبرنامه هفتگی فریپیکر ٬ از پربازدیدترین فایل های گرافیکی هفته پیش و آخرین اخبار حوزه هنر مطلع شده و خاص ترین تصاویر هفته گذشته را به انتخاب سردبیر های فریپیکر دانلود کنید.

این صفحه را برای دوستات بفرست

فایل در حال دانلود است...
برای تداوم خدمات فریپیکر، از شما تقاضا داریم که ما را به دیگران معرفی کنید.