جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

فریپیکر ، مرجع دانلود رایگان فایلهای گرافیکی برای همه

اسلاید قبلی
اسلاید بعدی
  1. خانه
  2. »
  3. کمپین
  4. »
  5. آگهی تبلیغاتی خلاقانه جامدادی جذاب

آگهی تبلیغاتی خلاقانه جامدادی جذاب

جامدادی جذاب و خلاقانه‌ای، که ایده‌اش را از داستان ژولیوس سزار گرفته است!

ژولیوس سزار یا قیصر، دیکتاتور و رهبر نامدار سیاسی و نظامی جمهوری روم بود. او بعد از مدتی به قدرتمندترین فرد امپراتوری روم تبدیل شد، اما دوران قدرت او کوتاه بود و هراس از قدرت و جایگاه بی رقیب او، موجب خیانت سناتورها شد و سرانجام در روز ۱۵ مارس سال ۴۴ قبل از میلاد، ژولیوس سزار در توطئه‌ای که علیه وی ترتیب داده شد، توسط چند سناتور از جمله بهترین دوستش (و به روایتی فرزند خوانده‌اش) «بروتوس»، با ضربات خنجر به قتل رسید. جالب اینجاست که ژولیوس سزار تصمیم گرفته بود به ایران و امپراطوری اشکانی حمله کند، اما سه روز پیش از حمله به قتل رسید.

می‌گویند، سزار وقتی خود را در محاصرۀ سناتورها و خنجرهای برهنه دید، ابتدا مقاومت کرد، اما وقتی دوستش «بروتوس» را ناباوارانه در میان قاتلینش دید، با اندوه گفت:
بروتوس تو هم؟!
و بعد ردایش را به سر کشید و خود را به دست سرنوشت سپرد.

امتیاز ما :

/5

تعداد بازدید : بار

تمام تلاشمان را کرده ایم تا قدم کوچکی برای جامعه طراحان و گرافیستان عزیزمان برداریم. با حمایت های خود در این مسیر سخت همراهمان باشید.

خبرنامه Freepiker
با عضویت در خبرنامه هفتگی فریپیکر ٬ از پربازدیدترین فایل های گرافیکی هفته پیش و آخرین اخبار حوزه هنر مطلع شده و خاص ترین تصاویر هفته گذشته را به انتخاب سردبیر های فریپیکر دانلود کنید.

این صفحه را برای دوستات بفرست

فایل در حال دانلود است...
لطفا برای تداوم خدمات فریپیکر از ما حمایت کنید با...