جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

فریپیکر ، مرجع دانلود رایگان فایلهای گرافیکی برای همه

اسلاید قبلی
اسلاید بعدی
  1. خانه
  2. »
  3. کمپین
  4. »
  5. آگهی تبلیغاتی خلاقانه جذابترین باغ-خانه‌های دنیا

آگهی تبلیغاتی خلاقانه جذابترین باغ-خانه‌های دنیا

در منطقه «Naerum» کپنهاک یکی از جذابترین باغ-خانه‌های دنیا قرار دارد که جلوه بصری زیبایی به این منطقه داده است، این خانه‌های بیضی شکل توسط معمار مشهور دانمارکی «Carl Theodor Marius Sorensen» در سال ۱۹۴۸ طراحی شده‌اند، او ۴۰ حیاط بیضی شکل را بر روی چمن طراحی کرد، و به مالکان هر قسمت اجازه داد که کلبه‌های خود را آن‌طور که دوست دارند در آن بنا کنند، اما دستور‌العمل‌هایی مانند چگونگی ساخت پرچین‌ها و چیدمان فضای داخلی به مالکان داد تا یکپارچگی و هارمونی بصری آن حفظ شود. این منطقه بعد از گذشت ۷ دهه هنوز یکی از زیباترین جاذبه‌های پایتخت دانمارک است.

یکی از مزایای طراحی «سورنسن» این است که منظرۀ آن از بالا و یا از زمین‌های اطراف و حتی هنگامی که در میان آن راه می‌روید، زیبا و شگفت‌انگیز به نظر می‌رسد. در نگاه اول شاید عدم دسترسی جاده به هر قطعه یک ایراد به نظر برسد، اما این یکی از دلایل طراحی «سورنسن» است، این «معمار منظر» می‌خواست مالکان را تشویق کند تا بیشتر قدم بزنند، قبل از سوار شدن به ماشین‌‌هایشان هوای تازه بخورند، با همسایگان احوالپرسی کنند و بیشتر معاشرت داشته باشند.

امتیاز ما :

/5

تعداد بازدید : بار

تمام تلاشمان را کرده ایم تا قدم کوچکی برای جامعه طراحان و گرافیستان عزیزمان برداریم. با حمایت های خود در این مسیر سخت همراهمان باشید.

خبرنامه Freepiker
با عضویت در خبرنامه هفتگی فریپیکر ٬ از پربازدیدترین فایل های گرافیکی هفته پیش و آخرین اخبار حوزه هنر مطلع شده و خاص ترین تصاویر هفته گذشته را به انتخاب سردبیر های فریپیکر دانلود کنید.

این صفحه را برای دوستات بفرست

فایل در حال دانلود است...
لطفا برای تداوم خدمات فریپیکر از ما حمایت کنید با...