جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

فریپیکر ، مرجع دانلود رایگان فایلهای گرافیکی برای همه

اسلاید قبلی
اسلاید بعدی
  1. خانه
  2. »
  3. کمپین
  4. »
  5. آگهی تبلیغاتی خلاقانه شرکتی در استرالیا

آگهی تبلیغاتی خلاقانه شرکتی در استرالیا

شرکت «دی اچ ال» در استرالیا برای آنکه نشان دهد مطمئن‌ترین و سریع‌ترین روش ارسال محصول، شرکت «دی اچ ال» است، ایده بکر و البته پرریسکی را عملیاتی کرد؛ آنها در صفحه اول یک روزنامه تجاری شانگهای، که تماما به زبان چینی بود یک آگهی انگلیسی چاپ کردند. این تفاوت در زبان، باعث می‌شد آگهی «دی اچ ال» در همان نگاه اول دیده شود.

این برند مشهور خدمات پستی، در این آگهی ادعا کرد که فقط در ۳ روز بسته‌های پستی را از چین به استرالیا می‌رساند. سپس این روزنامه را برای تعداد زیادی از شرکت‌های استرالیایی که فعالیت صادراتی و وارداتی داشتند، ارسال کرد. جالب است بدانید که همه این روزنامه‌ها در مدت ادعا شده، به دست گیرنده رسید و جالبتر اینکه ۶۰ درصد بسته‌ها ۲ روزه به مقصد رسید!

خودتان را به جای آن تاجر واردکننده کالا در استرالیا قرار دهیدکه روزنامه منتشر شده ۳ رور قبل در کشور چین را در دست دارد، آیا به تبلیغ چاپ‌شده‌ی «دی اچ ال» در این روزنامه اطمینان نمی‌کنید!؟
آفتاب آمد دلیل آفتاب!

امتیاز ما :

/5

تعداد بازدید : بار

تمام تلاشمان را کرده ایم تا قدم کوچکی برای جامعه طراحان و گرافیستان عزیزمان برداریم. با حمایت های خود در این مسیر سخت همراهمان باشید.

خبرنامه Freepiker
با عضویت در خبرنامه هفتگی فریپیکر ٬ از پربازدیدترین فایل های گرافیکی هفته پیش و آخرین اخبار حوزه هنر مطلع شده و خاص ترین تصاویر هفته گذشته را به انتخاب سردبیر های فریپیکر دانلود کنید.

این صفحه را برای دوستات بفرست

فایل در حال دانلود است...
لطفا برای تداوم خدمات فریپیکر از ما حمایت کنید با...