جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

فریپیکر ، مرجع دانلود رایگان فایلهای گرافیکی برای همه

اسلاید قبلی
اسلاید بعدی
  1. خانه
  2. »
  3. کمپین
  4. »
  5. آگهی تبلیغاتی خلاقانه قلعه Sant Elmo

آگهی تبلیغاتی خلاقانه قلعه Sant Elmo

قلعه «Sant Elmo» بر فراز تپه‌ای مشرف به شهر ناپل در ایتالیا قرار دارد و یک مکان توریستی محبوب است، هر ساله هزاران نفر برای لذت بردن از منظره بالای تپه، از این قلعه بازدید می‌کنند. از پنجره‌های آن نمایی خیره‌کننده از دریای «Tyrrhenian» و کوه «Vesuvius» دیده می‌شود. اما چیزی که باعث شد چندی پیش نام این قلعه بر سر زبان‌ها بیوفتد و عکسی از آن در فضای مجازی وایرال شود این بود که بر روی نردۀ یکی از پنجره‌های آن توصیفی شاعرانه از منظره، به خط بریل حک شده تا نابینایان هم بتوانند از تصور منظره آن لذت ببرند!

کوه «Vesuvius» همان آتشفشان معروف ایتالیاست که ما با نام «وزوو» آن را می‌شناسیم. این آتشفشان در سال ۷۹ پس از میلاد فعال شد و شهرهای «پمپئی»، «هرکولانیوم»، «اوپلونتیس» و «استابیا» را ویران و بیش از ۱۰۰۰ نفر را قربانی کرد.

امتیاز ما :

/5

تعداد بازدید : بار

تمام تلاشمان را کرده ایم تا قدم کوچکی برای جامعه طراحان و گرافیستان عزیزمان برداریم. با حمایت های خود در این مسیر سخت همراهمان باشید.

خبرنامه Freepiker
با عضویت در خبرنامه هفتگی فریپیکر ٬ از پربازدیدترین فایل های گرافیکی هفته پیش و آخرین اخبار حوزه هنر مطلع شده و خاص ترین تصاویر هفته گذشته را به انتخاب سردبیر های فریپیکر دانلود کنید.

این صفحه را برای دوستات بفرست

فایل در حال دانلود است...
لطفا برای تداوم خدمات فریپیکر از ما حمایت کنید با...