ایده تبلیغاتی باطری در کشور عمان

تبلیغ خلاقانه باطری کُبا در کشور عمان که در سال 2009 منتشر شده است.

اغراق یا بزرگنمایی، تکنیکی است که در تبلیغات بسیار مورد استفاده قرار می گیرد، و برای برخی از محصولات مناسب است چون باعث جذابیت تبلیغ و توجه مخاطب می شود، اما اگر برای یک محصول نامناسب و بی ربط استفاده شود، یا ایده پردازی و طراحی درستی نداشته باشد، ” اغراق” از نظر مخاطب دروغگویی به حساب می آید و مخاطب تبلیغ را پس می زند.

فایل در حال دانلود است...
برای تداوم خدمات فریپیکر، از شما تقاضا داریم که ما را به دیگران معرفی کنید.