ایده تبلیغاتی بنیاد خیریه در اروپا

امروز ۸۵ هزار نفر بلژیکی چیزهایی که در این روزنامه خوانده‌اند را به یاد نمی‌آورند، بیایید به آنها کمک کنیم!

این آگهی مربوط به یک بنیاد خیریه در اروپاست که در زمینۀ آگاهی‌بخشی و آموزش به بیماران آلزایمری و خانواده‌هایشان فعالیت می‌کند.

این ساختارشکنی هوشمندانه‌ای که در طراحی صفحۀ روزنامه به وجود آمده، توجه خوانندگان را جلب می‌کند و باعث بیشتر دیده شدن تبلیغ می‌شود. همچنین مفهوم مورد نظر آگهی را با این بیان تصویری زیبا، برای بیننده عمیق و بیادماندنی می‌کند.