این کمپین مربوط به شرکت «Inchalam»، تولیدکننده میخ در شیلی است. اگر بخواهیم برای تبلیغ میخ به شکل سنتی ایدهپردازی کنیم، حتما به سراغ دروتخته و پنجره و جعبه و چیزهای اینچنینی میرویم، و احتمالا هیچ وقت به چنین ایدهای نخواهیم رسید.
آژانس اوگیلوی، سازنده این کمپین قصد داشته استحکام و قدرت میخها را برجسته کند. اما از یک زاویه متفاوت و غیرکلیشهای به ماجرا نگاه کرده، این زاویه دید جدید، کمپین را تبدیل به چیزی فراتر از تبلیغات کرده، و در کنار یک تبلیغ اثرگذار برای میخ، پیاماجتماعی و انگیزشی نیز داده است.
آنها برای تبلیغ میخ، از شخصیتهای مشهوری چون «نلسون ماندلا»، «مادر ترزا» و «مهاتما گاندی» استفاده کردند، شاید بپرسید این شخصیتهای بزرگ و تاریخساز چه ربطی به میخ دارند!؟
اصل داستان اینجاست که هر چه بیشتر برسر میخ ضربه بزنید، بیشتر فرو میرود و در جای خود محکمتر می شود، درست مثل این شخصیتها که هرچه زندگی بیشتر به آنها سخت گرفت و هرچه از مخالفانشان بیشتر آزار و شکنجه دیدند، در مسیر خود ثابت قدمتر شدند و در نهایت به پیروزی رسیدند!