جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

فریپیکر ، مرجع دانلود رایگان فایلهای گرافیکی برای همه

اسلاید قبلی
اسلاید بعدی
  1. خانه
  2. »
  3. کمپین
  4. »
  5. ایده تبلیغاتی تولیدکننده میخ در شیلی

ایده تبلیغاتی تولیدکننده میخ در شیلی

این کمپین مربوط به شرکت «Inchalam»، تولیدکننده میخ در شیلی است. اگر بخواهیم برای تبلیغ میخ به شکل سنتی ایده‌پردازی کنیم، حتما به سراغ دروتخته و پنجره و جعبه و چیزهای این‌چنینی می‌رویم، و احتمالا هیچ وقت به چنین ایده‌ای نخواهیم رسید.

آژانس اوگیلوی، سازنده این کمپین قصد داشته استحکام و قدرت میخ‌ها را برجسته کند. اما از یک زاویه متفاوت و غیرکلیشه‌ای به ماجرا نگاه کرده، این زاویه دید جدید، کمپین را تبدیل به چیزی فراتر از تبلیغات کرده، و در کنار یک تبلیغ اثرگذار برای میخ، پیام‌اجتماعی و انگیزشی نیز داده است.

آنها برای تبلیغ میخ، از شخصیت‌های مشهوری چون «نلسون ماندلا»، «مادر ترزا» و «مهاتما گاندی» استفاده کردند، شاید بپرسید این شخصیت‌های بزرگ و تاریخ‌ساز چه ربطی به میخ دارند!؟

اصل داستان اینجاست که هر چه بیشتر برسر میخ ضربه بزنید، بیشتر فرو می‌رود و در جای خود محکم‌تر می شود، درست مثل این شخصیت‌ها که هرچه زندگی بیشتر به آنها سخت گرفت و هرچه از مخالفانشان بیشتر آزار و شکنجه دیدند، در مسیر خود ثابت قدم‌تر شدند و در نهایت به پیروزی رسیدند!

امتیاز ما :

/5

تعداد بازدید : بار

تمام تلاشمان را کرده ایم تا قدم کوچکی برای جامعه طراحان و گرافیستان عزیزمان برداریم. با حمایت های خود در این مسیر سخت همراهمان باشید.

خبرنامه Freepiker
با عضویت در خبرنامه هفتگی فریپیکر ٬ از پربازدیدترین فایل های گرافیکی هفته پیش و آخرین اخبار حوزه هنر مطلع شده و خاص ترین تصاویر هفته گذشته را به انتخاب سردبیر های فریپیکر دانلود کنید.

این صفحه را برای دوستات بفرست

فایل در حال دانلود است...
لطفا برای تداوم خدمات فریپیکر از ما حمایت کنید با...