جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

فریپیکر ، مرجع دانلود رایگان فایلهای گرافیکی برای همه

اسلاید قبلی
اسلاید بعدی
  1. خانه
  2. »
  3. کمپین
  4. »
  5. ایده تبلیغاتی جنایت خشونت و تبعیض علیه زنان

ایده تبلیغاتی جنایت خشونت و تبعیض علیه زنان

جنایت، خشونت و تبعیض علیه زنان اخیراً در کشور آذربایجان افزایش یافته. اگرچه این موضوعات اغلب در رسانه‌ها پوشش داده می‌شود، اما وقتی رسانه‌ها مشکلات را برجسته می‌کنند و مدام درباه آنها می‌نویسند، مردم نسبت به آنها بی‌تفاوت می‌شوند. مخاطبین اتفاقات را به شکل یک خبر معمولی می‌خوانند و از کنار آنها می‌گذرند. اگرچه اکثر افراد با چنین تبعیض‌هایی مخالف هستند، اما هیچ کاری برای جلوگیری از آن انجام نمی‌دهند، بلکه چشم خود را به روی آن می‌بندند.

این کمپین که برای اگاهی‌بخشی و ایجاد حساسیت نسبت به مشکلات زنان در آذربایجان منتشر شده، به مردم می‌گوید خشونت و تبعیض علیه زنان فقط در اخبار روزمره وجود ندارد، بلکه در هر لحظه و هر مکان حتی در خانه‌های شما ممکن است اتفاق بیفتد. این پوسترها در رسانه‌های اجتماعی آذربایجان به شکل گسترده‌ای منتشر شد و با بازخوردهای مثبتی از طرف مطبوعات و مردم مواجه شد.

امتیاز ما :

/5

تعداد بازدید : بار

تمام تلاشمان را کرده ایم تا قدم کوچکی برای جامعه طراحان و گرافیستان عزیزمان برداریم. با حمایت های خود در این مسیر سخت همراهمان باشید.

خبرنامه Freepiker
با عضویت در خبرنامه هفتگی فریپیکر ٬ از پربازدیدترین فایل های گرافیکی هفته پیش و آخرین اخبار حوزه هنر مطلع شده و خاص ترین تصاویر هفته گذشته را به انتخاب سردبیر های فریپیکر دانلود کنید.

این صفحه را برای دوستات بفرست

فایل در حال دانلود است...
لطفا برای تداوم خدمات فریپیکر از ما حمایت کنید با...