جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

فریپیکر ، مرجع دانلود رایگان فایلهای گرافیکی برای همه

اسلاید قبلی
اسلاید بعدی
  1. خانه
  2. »
  3. کمپین
  4. »
  5. ایده تبلیغاتی خودکشی

ایده تبلیغاتی خودکشی

یکی از عوامل مهم مرگ و میر در جوانان زیر 35 سال، خودکشی است و مبارزه با این عامل، مشکل و پیچیده است به این دلیل که کسانی که درگیر وسوسه خودکشی هستند، درباره آن بادیگران صحبت نمی کنند و در بیشتر موارد آن را مخفی می کنند.

یک NGO به نام “پاپیروس” در انگلستان برای آگاهی دادن به مردم درباره این معضل اجتماعی کمپینی در سال 2017 منتشر کرد تا نشان دهد بسیاری از کسانی که در فضای مجازی چهره ای شاد و خوشبخت از خود نشان می دهند، در جهان واقعی بسیار غمگین و افسرده اند. کسانی که در اینستاگرام و فیسبوک شخصیتی شجاع و ماجراجو از خود به نمایش می گذارند، در جهان واقعی ترسو و شکست خورده اند، و آنها که دوستان بسیاری در صفحات اجتماعی دارند، در جهان واقعی حتی یک نفر را ندارند که درباره وسوسه خودکشی که به جانشان افتاده صحبت کنند. آنچه در این آگهی ها بیش از همه دیده می شود، تنهایی مطلق این آدمهاست، در فضایی نیمه تاریک و حزن انگیز، اما صفحات اجتماعی آنها چیز دیگری می گوید. حالا به این فکر کنیم چند نفر از ما که تمام وقتمان را در فضای مجازی سپری می کنیم، درگیر چنین تضاد خردکننده ای هستیم!

امتیاز ما :

/5

تعداد بازدید : بار

تمام تلاشمان را کرده ایم تا قدم کوچکی برای جامعه طراحان و گرافیستان عزیزمان برداریم. با حمایت های خود در این مسیر سخت همراهمان باشید.

خبرنامه Freepiker
با عضویت در خبرنامه هفتگی فریپیکر ٬ از پربازدیدترین فایل های گرافیکی هفته پیش و آخرین اخبار حوزه هنر مطلع شده و خاص ترین تصاویر هفته گذشته را به انتخاب سردبیر های فریپیکر دانلود کنید.

این صفحه را برای دوستات بفرست

فایل در حال دانلود است...
لطفا برای تداوم خدمات فریپیکر از ما حمایت کنید با...