ایده تبلیغاتی داروی تقویت‌کنندۀ حافظه

هرچه بیشتر چیزی را تکرار کنید، شانس بیشتری برای به خاطر سپردن آن دارید.

MemoPlus که داروی تقویت‌کنندۀ حافظه است، برای نشان دادن تأثیرش، صفحات مجله را سه بار تکرار کرد و در تکرار آخر تبلیغ خود را قرار داد.

وقتی صفحه‌ای در مجله‌ ۳ بار تکرار می‌شود، نسبت به صفحات معمولی، بیشتر در ذهن می‌ماند این علاوه بر اینکه به شکل عملی تاثیر داروی تقویت حافظه را نشان می‌دهد، باعث می‌شود تبلیغ نیز به دلیل ارائه و نمایش متفاوتش بیشتر جلب توجه کرده و نام برند در ذهن بماند.

فایل در حال دانلود است...
برای تداوم خدمات فریپیکر، از شما تقاضا داریم که ما را به دیگران معرفی کنید.