یکی از چالشهای شرکتهای خودروسازی، خدمات و تعمیرات غیر مجاز است. استفاده از قطعات غیرارژینال و تعمیرگاههای غیررسمی، مشکلات بزرگی را برای مشتریان و البته خودروسازان بهوجود میآورد. به همین دلیل برندهای بزرگ خودروسازی برای تبلیغ در این زمینه، هزینه میکنند و با این تبلیغات مردم را از عواقب تعمیرگاههای غیرمجاز آگاه میسازند.
در کمپینی که میبینید. مرسدس بنز با چند آگهی ساده و خلاقانه، به مشتریانش درباره خطرات سرویسهای غیرمجاز، هشدار میدهد. این آگهیها، ساده، خلوت و بدون پیچیدگیاند تا برای هر مخاطبی قابل فهم باشد. طراح آگهی، حتی رنگ را حذف کرده تا ایده اصلی، بیش از پیش دیده و درک شود، و البته بهخاطر سیاهوسفید بودن آگهی و بازی کردن با نور و سایه، فضای کار شبیه به صحنههای فیلمهای ترسناک شده است.