جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

فریپیکر ، مرجع دانلود رایگان فایلهای گرافیکی برای همه

اسلاید قبلی
اسلاید بعدی
  1. خانه
  2. »
  3. کمپین
  4. »
  5. ایده تبلیغاتی شرکتهای خودروسازی

ایده تبلیغاتی شرکتهای خودروسازی

یکی از چالشهای شرکتهای خودروسازی، خدمات و تعمیرات غیر مجاز است. استفاده از قطعات غیرارژینال و تعمیرگاه‌های غیررسمی، مشکلات بزرگی را برای مشتریان و البته خودروسازان به‌وجود می‌آورد. به همین دلیل برندهای بزرگ خودروسازی برای تبلیغ در این زمینه، هزینه می‌کنند و با این تبلیغات مردم را از عواقب تعمیرگاه‌های غیرمجاز آگاه می‌سازند.

در کمپینی که می‌بینید. مرسدس بنز با چند آگهی ساده و خلاقانه، به مشتریانش درباره خطرات سرویسهای غیرمجاز، هشدار می‌دهد. این آگهی‌ها، ساده، خلوت و بدون پیچیدگی‌اند تا برای هر مخاطبی قابل فهم باشد. طراح آگهی، حتی رنگ را حذف کرده تا ایده اصلی، بیش از پیش دیده و درک شود، و البته به‌خاطر سیاه‌وسفید بودن آگهی و بازی کردن با نور و سایه، فضای کار شبیه به صحنه‌های فیلمهای ترسناک شده است.

امتیاز ما :

/5

تعداد بازدید : بار

تمام تلاشمان را کرده ایم تا قدم کوچکی برای جامعه طراحان و گرافیستان عزیزمان برداریم. با حمایت های خود در این مسیر سخت همراهمان باشید.

خبرنامه Freepiker
با عضویت در خبرنامه هفتگی فریپیکر ٬ از پربازدیدترین فایل های گرافیکی هفته پیش و آخرین اخبار حوزه هنر مطلع شده و خاص ترین تصاویر هفته گذشته را به انتخاب سردبیر های فریپیکر دانلود کنید.

این صفحه را برای دوستات بفرست

فایل در حال دانلود است...
لطفا برای تداوم خدمات فریپیکر از ما حمایت کنید با...