کمپین تبلیغاتی پیوند عضو در ژاپن

از ۱۴۰۰۰ نفری که در ژاپن منتظر پیوند عضو هستند، تنها حدود ۳۰۰ نفر در طول سال پیوند دریافت می‌کنند.

ژاپنی‌ها تمایلی به اهدای عضو ندارند و وقتی صحبت از پیوندعضو کودکان است، این مشکل بیشتر می‌شود. برگزارکنندگان این کمپین تلاش کردند تا کودکان از همان آغاز زندگی، مفهوم اهدای عضو را درک کنند. شرکت‌کنندگان در این کمپین می‌توانند اسباب‌بازی‌هایی که نیاز به «پیوند» دارند و همچنین اسباب‌بازی‌هایی که می‌توانند به عنوان «اهداکننده» عمل کنند، را برای کمپین بفرستند. اسباب‌بازی‌ها تحت «جراحی» قرار گرفته و پس از بهبودی به صاحبش بازگردانده می‌شوند، نتیجه جذاب است؛ نهنگی که به جای باله‌های خرابش بال‌های اژدها، و فیلی که به جای خرطوم، دم سنجاب دریافت کرده…

پیوند عضو و زندگی دوباره برای اسباب‌بازی‌های آسیب‌دیده

فایل در حال دانلود است...
برای تداوم خدمات فریپیکر، از شما تقاضا داریم که ما را به دیگران معرفی کنید.