ایده تبلیغاتی گرافیک طراح مینی‌مال

سه لوگوی جذاب که با استفاده از فضای مثبت و‌ منفی خلق شده است.

اگر طراح مینی‌مالی هستید، بالاخره روزی به جایی می‌رسید که باید به فضای منفی، ارزشی برابر با فضای مثبت بدهید. ارزش و اهمیت فضای منفی در طراحی‌های شلوغ و پرجزییات چندان به چشم نمی‌آیند. اما فضای منفی، مثل سکوتهای لابلای یک خطابه طولانی و پرحرارت بسیار مهم است که اگر نباشد، درک پیام سخنرانی غیر ممکن است.

تا زمانی که یک طراح، پیچیدگی را درک و از آن عبور نکند، قدرت و مهارت به نمایش گذاشتن سادگی را نخواهد داشت و در این صورت در کارهایش فقط ادای سادگی را در می‌آورد.

اعتقاد من این است که مینی‌مالیسم فقط یک سبک در دیزاین نیست، یک روش تفکر است که می‌تواند روی زندگی‌مان تاثیر بگذارد. مینی‌مالیسم استفاده نامحدود، از هر چیز محدود است. ما عمرمان، توانایی‌های‌مان، دانش‌مان، و هر چیز دیگری که در زندگی داریم، محدود و تمام‌شدنی است. مینی‌مالیسم به ما یاد می‌دهد که از این چیزهای محدود، چیزی نامحدود خلق کنیم، چیزی که مرزهای زمان و مکان را درمی‌نوردد. کارکرد و وظیفه هنر مگر چیزی غیر از این است؟!

فایل در حال دانلود است...
برای تداوم خدمات فریپیکر، از شما تقاضا داریم که ما را به دیگران معرفی کنید.