از آنجایی که کودکان بازی کردن را دوست دارند، این آژانس تلاش کرده تا فرایند معمول خوردن مربا را به یک فعالیت سرگرم کننده و تعاملی تبدیل کند. بنابراین آنها بستهبندی خود را به شکل یک پالت نقاشی با پنج رنگ یا مربای متفاوت شامل توتفرنگی، انجیر، کدو، هلو و فیجوا ساختند. این خلاقیت به کودکان فرصت میهد که با قدرت تخیل خود، تکهای از این رنگها را بر روی بوم که همان نان تست است بمالد و تابلوی خوشرنگ و خوشمزه خود را نوش جان کند!
نام و مارک تجاری، “Color eat” هم ساده طراحی شده و منعکسکننده مفهوم سرگرمکننده این بستهبندی است. به گفته طراحان، این محصول خوردن مربا را برای کودکان تبدیل به یک فعالیت تعاملی، یک کار هنری خلاقانه، و میز صبحانه را به یک مراسم هیجانانگیز روزانه تبدیل میکند.