یک باشگاه ورزشی در اکراین، برای معرفی و تبلیغ خود به مخاطب، با یک تولیدکننده نان، که نان فروشگاههای نزدیک به باشگاه را تهیه میکرد، وارد مذاکره شد و با هم برند «Fit Buns» را خلق کردند. نان داغ و تازه در این بستهبندی به فروشگاهها عرضه شد، در داخل بستهبندی یک كوپن رایگان هم بود كه خريدار نان میتوانست با آن به باشگاه ورزشی برود و از امکاناتش بازدید کند.
حالا به بستهبندی خلاقانه این نان دقت کنید و ببینید چقدر خوب توانسته بین نان و ورزش بدنسازی ارتباط فرمی بوجود بیاورد. این بستهبندی آنقدر متفاوت و جذاب است که حتما توجه مخاطب را جلب و کوپنهای رایگان هم او را را برای خرین نان تشویق میکند.
این بستهبندی خلاقانه نتایج زیر را رقم زد:
۲۹۹۶ بستۀ نان در همان ماه اول فروخته شد، ۶۵۸ نفر با همان کوپنهای رایگان به باشگاه سر زدند كه از بين آنها ٢١٧ نفر ثبتنام كردند. اين باعث شد باشگاه ۲۵٪ افزايش مشتری داشته باشد و همچنین فروش نان «Fit Buns»، باعث ۱۱۵٪ سوددهی شد!