جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

فریپیکر ، مرجع دانلود رایگان فایلهای گرافیکی برای همه

اسلاید قبلی
اسلاید بعدی
  1. خانه
  2. »
  3. کمپین
  4. »
  5. بسته بندی خلاقانه نان

بسته بندی خلاقانه نان

یک باشگاه ورزشی در اکراین، برای معرفی و تبلیغ خود به مخاطب، با یک تولیدکننده نان، که نان فروشگاه‌های نزدیک به باشگاه را تهیه می‌کرد، وارد مذاکره شد و با هم برند «Fit Buns» را خلق کردند. نان داغ و تازه در این بسته‌بندی به فروشگاه‌ها عرضه شد، در داخل بسته‌بندی یک كوپن رایگان هم بود كه خريدار نان می‌توانست با آن به باشگاه ورزشی برود و از امکاناتش بازدید کند.

حالا به بسته‌بندی خلاقانه این نان دقت کنید و ببینید چقدر خوب توانسته بین نان و ورزش بدنسازی ارتباط فرمی بوجود بیاورد. این بسته‌بندی آنقدر متفاوت و جذاب است که حتما توجه مخاطب را جلب و کوپن‌های رایگان هم او را را برای خرین نان تشویق می‌کند.

این بسته‌بندی خلاقانه نتایج زیر را رقم زد:
۲۹۹۶ بستۀ نان در همان ماه اول فروخته شد، ۶۵۸ نفر با همان کوپن‌های رایگان به باشگاه سر زدند كه از بين آنها ٢١٧ نفر ثبت‌نام كردند. اين باعث شد باشگاه ۲۵٪‏ افزايش مشتری داشته باشد و همچنین فروش نان «Fit Buns»، باعث ۱۱۵٪‏ سوددهی شد!

امتیاز ما :

/5

تعداد بازدید : بار

تمام تلاشمان را کرده ایم تا قدم کوچکی برای جامعه طراحان و گرافیستان عزیزمان برداریم. با حمایت های خود در این مسیر سخت همراهمان باشید.

خبرنامه Freepiker
با عضویت در خبرنامه هفتگی فریپیکر ٬ از پربازدیدترین فایل های گرافیکی هفته پیش و آخرین اخبار حوزه هنر مطلع شده و خاص ترین تصاویر هفته گذشته را به انتخاب سردبیر های فریپیکر دانلود کنید.

این صفحه را برای دوستات بفرست

فایل در حال دانلود است...
لطفا برای تداوم خدمات فریپیکر از ما حمایت کنید با...