بیلبورد تبلیغاتی اعتراضات آمریکا

بعد از شروع اعتراضات آمریکا و اوج گرفتن جنبش Black Lives Matter، بسیاری از برندها حمایت خود را از آن به شیوه‌های مختلف نشان دادند. برندهای مطرح شبکه‌های اجتماعی هم در این موضوع ورود کردند، از جمله فیس‌بوک ۲۰۰ و یوتیوب ۱۰۰ میلیون دلار برای کمک به اشتغال سیاهان در نظر گرفتند، علاوه بر این فیس‌بوک اعلام کرد که برای مبارزه با بی‌عدالتی‌های نژادی، در استخدام کارمندانش تنوع نژادی بیشتری را در نظر خواهد گرفت.

توییتر اما روش دیگری را انتخاب کرد، آنها چندین توییت پرطرفدار از کاربران سیاه‌پوست خود را انتخاب و به شکل بیلبورد در شهرهایی که مرکز جنبش بودند اکران کردند تا با این اعتراضات همراه باشند. با این کار توییتر پا را از فضای مجازی فراتر گذاشت و اعتراضات فضای مجازی را به محیط واقعی آورد، از طرف دیگر این کار توییتر برای کسانی که می‌خواهند فقط از پشت میز کامپیوتر و با تایپ کردن با تبعیض نژادی مبارزه کنند، حاوی یک پیام بود؛ برای پیروز شدن در این مبارزه و رسیدن به هدف، از خانه‌هایتان بیرون بیایید!

فایل در حال دانلود است...
برای تداوم خدمات فریپیکر، از شما تقاضا داریم که ما را به دیگران معرفی کنید.