جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

فریپیکر ، مرجع دانلود رایگان فایلهای گرافیکی برای همه

اسلاید قبلی
اسلاید بعدی
  1. خانه
  2. »
  3. کمپین
  4. »
  5. بیلبورد تبلیغاتی اعتراضات آمریکا

بیلبورد تبلیغاتی اعتراضات آمریکا

بعد از شروع اعتراضات آمریکا و اوج گرفتن جنبش Black Lives Matter، بسیاری از برندها حمایت خود را از آن به شیوه‌های مختلف نشان دادند. برندهای مطرح شبکه‌های اجتماعی هم در این موضوع ورود کردند، از جمله فیس‌بوک 200 و یوتیوب 100 میلیون دلار برای کمک به اشتغال سیاهان در نظر گرفتند، علاوه بر این فیس‌بوک اعلام کرد که برای مبارزه با بی‌عدالتی‌های نژادی، در استخدام کارمندانش تنوع نژادی بیشتری را در نظر خواهد گرفت.

شرکت توییتر اما روش دیگری را انتخاب کرد، آنها چندین توییت پرطرفدار از کاربران سیاه‌پوست خود را انتخاب و به شکل بیلبورد در شهرهایی که مرکز جنبش بودند اکران کردند تا با این اعتراضات همراه باشند. با این کار توییتر پا را از فضای مجازی فراتر گذاشت و اعتراضات فضای مجازی را به محیط واقعی آورد، از طرف دیگر این کار توییتر برای کسانی که می‌خواهند فقط از پشت میز کامپیوتر و با تایپ کردن با تبعیض نژادی مبارزه کنند، حاوی یک پیام بود؛ برای پیروز شدن در این مبارزه و رسیدن به هدف، از خانه‌هایتان بیرون بیایید!

امتیاز ما :

/5

تعداد بازدید : بار

تمام تلاشمان را کرده ایم تا قدم کوچکی برای جامعه طراحان و گرافیستان عزیزمان برداریم. با حمایت های خود در این مسیر سخت همراهمان باشید.

خبرنامه Freepiker
با عضویت در خبرنامه هفتگی فریپیکر ٬ از پربازدیدترین فایل های گرافیکی هفته پیش و آخرین اخبار حوزه هنر مطلع شده و خاص ترین تصاویر هفته گذشته را به انتخاب سردبیر های فریپیکر دانلود کنید.

این صفحه را برای دوستات بفرست

فایل در حال دانلود است...
لطفا برای تداوم خدمات فریپیکر از ما حمایت کنید با...