جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

فریپیکر ، مرجع دانلود رایگان فایلهای گرافیکی برای همه

اسلاید قبلی
اسلاید بعدی
  1. خانه
  2. »
  3. کمپین
  4. »
  5. بیلبورد تبلیغاتی مردان و زنان

بیلبورد تبلیغاتی مردان و زنان

این پوسترم با عنوان «مردان و زنان» در سال 2013، در شهر تورنِ لهستان، در فستیوال “International Festival of Art on Billboards” به شکل بیلبورد، به مدت یک ماه اکران شد.

این جشنواره در نوع خود بی‌نظیر است چون آثار هنرمندان را نه به شکل پوستر که به شکل بیلبورد در میادین شهر و مکانهای پر رفت‌وآمد اکران می‌کند. این جشنواره که به “Art Moves” معروف است در سال ۲۰۱۳، یک بخش را به هنر ایران اختصاص داد و آثار پنج طراح ایرانی را با این توضیحات به نمایش گذاشت:
«در نمایشگاه امسال بخشی که به هنر ایران اختصاص دارد، از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است. ما آثار ۵ تن از هنرمندان ایرانی را به نمایش می‌گذاریم. از یک سو در حال حاضر ایران کشوری است که در آن مشکلات و تنشها بین فرد و جامعه به شکل درماتیکی نمود پیدا کرده و از سوی دیگر کشوری است که در آن خلاقیت موج می زند، در ایران رسالت هنر فراموش نشده است»

امتیاز ما :

/5

تعداد بازدید : بار

تمام تلاشمان را کرده ایم تا قدم کوچکی برای جامعه طراحان و گرافیستان عزیزمان برداریم. با حمایت های خود در این مسیر سخت همراهمان باشید.

خبرنامه Freepiker
با عضویت در خبرنامه هفتگی فریپیکر ٬ از پربازدیدترین فایل های گرافیکی هفته پیش و آخرین اخبار حوزه هنر مطلع شده و خاص ترین تصاویر هفته گذشته را به انتخاب سردبیر های فریپیکر دانلود کنید.

این صفحه را برای دوستات بفرست

فایل در حال دانلود است...
لطفا برای تداوم خدمات فریپیکر از ما حمایت کنید با...